Andres Aavik: ka tööstusettevõtted vajavad e-poodi ja iseteeninduslahendust
COVID on pöördumatult muutnud ka ettevõttelt ettevõttele müüki – edaspidi ongi peamiseks ja klientide poolt eelistatud ostmisviisiks digitaalne iseteenindus, kirjutab tarkvarafirma Flowit juht Andres Aavik.
Pandeemia on tõenäoliselt alatiseks muutunud inimeste töötamis-, tarbimis- ja sotsialiseerumisharjumusi. Suur osa elust on kolinud veebi. Ettevõtetele tähendab see aga uju-või-upu-olukorda, sest ellu jäämiseks tuleb kohaneda tarbijate muutunud nõudmiste ja ostukäitumisega.
Nõudlus innovaatiliste lahenduste järele on suurem kui kunagi varem. Ettevõtted seisavad silmitsi üha keerukamate ohtudega, alates lunavara rünnakutest kuni andmetöötluse geopoliitiliste aspektideni. Samuti tuleb sammu pidada võimsate tehnoloogiliste arengutega: kvantarvutid ning ettevõtte andmete ülesed otsingusüsteemid on vaid mõned neist.