Andres Aavik: ka tööstusettevõtted vajavad e-poodi ja iseteeninduslahendust
COVID on pöördumatult muutnud ka ettevõttelt ettevõttele müüki – edaspidi ongi peamiseks ja klientide poolt eelistatud ostmisviisiks digitaalne iseteenindus, kirjutab tarkvarafirma Flowit juht Andres Aavik.
Tarkvarafirma Flowit juht Andres Aavik Foto: Marko Habicht
Pandeemia on tõenäoliselt alatiseks muutunud inimeste töötamis-, tarbimis- ja sotsialiseerumisharjumusi. Suur osa elust on kolinud veebi. Ettevõtetele tähendab see aga uju-või-upu-olukorda, sest ellu jäämiseks tuleb kohaneda tarbijate muutunud nõudmiste ja ostukäitumisega.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.