• OMX Baltic−0,41%301,31
  • OMX Riga0,36%879,88
  • OMX Tallinn1,25%1 929,99
  • OMX Vilnius−0,83%1 171,07
  • S&P 500−1,71%6 013,13
  • DOW 30−1,69%43 428,02
  • Nasdaq −2,2%19 524,01
  • FTSE 100−0,04%8 659,37
  • Nikkei 2250,26%38 776,94
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%93,1
  • OMX Baltic−0,41%301,31
  • OMX Riga0,36%879,88
  • OMX Tallinn1,25%1 929,99
  • OMX Vilnius−0,83%1 171,07
  • S&P 500−1,71%6 013,13
  • DOW 30−1,69%43 428,02
  • Nasdaq −2,2%19 524,01
  • FTSE 100−0,04%8 659,37
  • Nikkei 2250,26%38 776,94
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%93,1
  • 18.04.22, 11:08

Auto, rong või lennuk? Logistika kohaneb sõjaga

Mitu aastat erinevaid kriise on logistikasektori korralikult proovile pannud ja kohaneda tuleb ilmselt ka edaspidi. Samas aitavad hästi unustatud lahendused sageli hädast välja, kirjutab MyDello kliendikogemuse juht Peeter Vahar.
Peeter Vahar.
  • Peeter Vahar. Foto: Erakogu / MyDello
Vaadates paari aasta taha, avaneb logistikavaldkonnale täiesti teistsugune pilt. Näiteks Hiinast Eestisse konteineri saatmine maksis toona pooleteist tuhande euro juures, nüüd enam kui viis korda rohkem. Samas on ettevõtjad ja tarneahela korraldajad pidevalt leidnud uusi viise, näiteks meretranspordi tõrke korral lülitada mõned kaubad näiteks lennutranspordile.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.02.25, 11:58
Mihkel Nestor: Eesti energeetikas konkurentsieelist pole ja on küsitav, kas see kunagi tuleb
Odav elekter ja tootmisvõimsuste suurendamine on kujunenud justkui Eesti Nokia leidmiseks. Majandusanalüütik Mihkel Nestor ja AVH Grupi tegevjuht ning endine Enefit Greeni finantsjuht Veiko Räim arutlevad, milline on selle Nokia mõju majandusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele