Mis iganes põhjustel paistab visalt kaduma siinse ostjaskonna valmidus kahtlastele autoärikatele raha tassida, kirjutab Äripäeva arvamustoimetaja Karl-Eduard Salumäe.

- Autovõti. Pilt on illustreeriv. Foto: Veiko Tõkman
Eesti kasutatud autode turg näikse juba jupp aega olevat veidras üleminekufaasis, kus turul leidub nii lääneeuroopaliku kvaliteediga teenust pakkuvaid kaupmehi kui ärikaid, kelle käekiri on jäänud kinni … olgu, mitte 1990ndatesse, aga nullindate esimesse poolde. Ning mis veel kõige kummalisem – mõlematel tundub kundesid jaguvat.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Autode ajaloo aruannete platvormi carVerticali uuringu järgi on Eesti kasutatud autode turg endiselt Euroopa üks vähem läbipaistvamaid. Hullem on olukord vaid Rumeenias, Leedus, Ukrainas ja Lätis,
kirjutavad Logistikauudised.“Inimesed omavad põhjalikku ülevaadet sellest, mitu sammu nad päeva jooksul on teinud ja kui palju kaloreid kulutanud – aga kui küsida pealtnäha lihtsaid küsimusi ettevõtte andmete, süsteemide ja logide kohta, siis ollakse omadega ummikus,” möönab kodumaise ettevõtte ByteLife juht Janek Gridin murelikult.