• OMX Baltic−0,81%306,85
  • OMX Riga−0,22%867,16
  • OMX Tallinn0,02%2 078,29
  • OMX Vilnius−0,63%1 202,39
  • S&P 500−0,01%5 911,69
  • DOW 300,13%42 270,07
  • Nasdaq −0,32%19 113,77
  • FTSE 1000,64%8 772,38
  • Nikkei 225−1,21%37 506,7
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%89,15
  • OMX Baltic−0,81%306,85
  • OMX Riga−0,22%867,16
  • OMX Tallinn0,02%2 078,29
  • OMX Vilnius−0,63%1 202,39
  • S&P 500−0,01%5 911,69
  • DOW 300,13%42 270,07
  • Nasdaq −0,32%19 113,77
  • FTSE 1000,64%8 772,38
  • Nikkei 225−1,21%37 506,7
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%89,15
  • 11.04.23, 18:00

Panga tehnoloogiajuht: küberpätid kiusavad nüüd ka väikesi

Suurt rahalist kahju tekitavad kübervargused on mõne aastaga mitmekordistunud ja ähvardavad nüüd tõsiselt ka väikeettevõtteid, aga lahendus on olemas, kirjutab Finora Panga tehnoloogiajuht Marek Piller.
Marek Piller.
  • Marek Piller.
  • Foto: Finora Pank
Liiga paljud seostavad IT-turvalisust ennekõike suurfirmade või valitsusasutustega. Kujutatakse ette, et digitaalseteks ohtudeks on hiiglaslikke arvutiparke ja keerukaid programme kasutavad häkkerid, kes ajavad taga väga suuri sihtmärke. Nii võiski see valdavalt olla kümmekond aastat tagasi. Aga tänaseks on pilt täiesti muutunud. Nüüd on reaalses ohus iga ettevõte – ka see, kus on 10 töötajat ja käive paar miljonit.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.05.25, 07:07
Kooli eesmärk ei ole pelgalt teadmiste andmine, vaid inimese terviku arendamine
Kui mõelda haridusele kui strateegiale, mitte pelgalt süsteemile, avaneb uks uutmoodi vaatele: kas kool on pelgalt teadmiste ja testide edastamise koht või keskkond, kus kasvatatakse iseseisvaid ja vastutustundlikke inimesi? Audentes on valinud selgelt viimase tee.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Artikkel jätkub pärast reklaami

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tagasi Äripäeva esilehele