• OMX Baltic−0,29%273,04
  • OMX Riga−0,75%865,95
  • OMX Tallinn0,18%1 745,45
  • OMX Vilnius−0,01%1 053,89
  • S&P 500−0,28%5 712,69
  • DOW 30−0,61%41 794,6
  • Nasdaq −0,33%18 179,98
  • FTSE 1000,23%8 203,03
  • Nikkei 2251,11%38 474,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%107,14
  • OMX Baltic−0,29%273,04
  • OMX Riga−0,75%865,95
  • OMX Tallinn0,18%1 745,45
  • OMX Vilnius−0,01%1 053,89
  • S&P 500−0,28%5 712,69
  • DOW 30−0,61%41 794,6
  • Nasdaq −0,33%18 179,98
  • FTSE 1000,23%8 203,03
  • Nikkei 2251,11%38 474,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%107,14
  • 05.09.23, 17:40

Operaili juhatuse liige: praegusel kursil jätkates sureb raudteevedu Eestis välja

Kui Eesti riik tahab omaenda seatud eesmärke saavutada, siis tuleb mahukaupade maanteelt raudteele suunamisega kohe praegu aktiivselt tegeleda – muuta raudtee soodsamaks veolahenduseks või pakkuda vähemasti võrdset konkurentsiolukorda, kirjutab Operaili juhatuse liige Merle Kurvits.
"Kui me kohe praegu suunda ei muuda, siis raudteeveod ellu ei jää, meie maanteed täituvad raskeveokitega, teede olukord halveneb, remondivõlg suureneb, kliimaeesmärgid jäävad täitmata ning plaanitavast automaksust laekuv raha läheb teede korrashoiu asemel hoopis trahvide tasumiseks," kirjutab Operaili juhatuse liige Merle Kurvits.
  • "Kui me kohe praegu suunda ei muuda, siis raudteeveod ellu ei jää, meie maanteed täituvad raskeveokitega, teede olukord halveneb, remondivõlg suureneb, kliimaeesmärgid jäävad täitmata ning plaanitavast automaksust laekuv raha läheb teede korrashoiu asemel hoopis trahvide tasumiseks," kirjutab Operaili juhatuse liige Merle Kurvits. Foto: Tanel Meos
Raudtee on kõige keskkonnasäästlikum transpordiliik maismaal. Paraku on raudteeveod senise poliitika tulemusena tänaseks maanteevedudest kallimad. Kui me kohe praegu suunda ei muuda, siis raudteeveod ellu ei jää, meie maanteed täituvad raskeveokitega, teede olukord halveneb, remondivõlg suureneb, kliimaeesmärgid jäävad täitmata ning plaanitavast automaksust laekuv raha läheb teede korrashoiu asemel hoopis trahvide tasumiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele