Endine amazonlane: vaikiv klient võib anda ärile surmahoobi
Iga veebipood, mis soovib oma teenuse taset paremini mõista ning seda parandada, peab murdma klientide vaikimise müüri, kirjutab e-äri asjatundja, Printify kvaliteedijuht, varem Amazoni ELi suuna jaekaubandust juhtinud Yatin Bassi.
Yatin Bassi jagas oma kogemusi ka viimasel idufirmade üritusel Latitude59. Foto: Erakogu
E-ärisid kimbutab mitu väljakutset, mis takistavad klientide esikohale seadmist, olgu selleks kõrged kulud, väljakujunenud mõttemallid või võimetus mõista vaikivate klientide vajadusi. Vajadustest arusaamiseks ning äri konkurentsivõime ja asjakohasuse säilitamiseks on oluline üht-teist siiski ette võtta.
Üks tulemuslikumaid vahendeid teeninduskvaliteedi parandamiseks on tehisintellekti kaasamine, mis võimaldab suure hulga kliendisuhtluse andmete analüüsimist ja äriliselt oluliste teemade tuvastamist, rääkis raadiosaates "Teeninduse teejuht" Feelingstreami asutaja ja tegevjuht Terje Ennomäe.
Turvasüsteemid toodavad igapäevaselt suurtes kogustes infot. Läbi tänapäevaste nutikate lahenduste saab neid andmeid üha kiiremini töödelda. Selle abil on võimalik näiteks läbi valve- ja läbipääsusüsteemide tuvastada inimeste käitumises anomaaliaid ja hinnata reaalajas võimalikke riske. See on vajalik ettevõtetele, kes pakuvad elutähtsaid teenuseid ja võivad on ärisaladuse või andmete lekkimise korral saada suurt kahju.