Annetamine näitab ühiskonna küpsust ja ühtekuuluvust. Annetades võiksid aga ettevõtjad veelgi enam väärtustada panustamist kodanikuühiskonda, kirjutab Aadu Luukase SA nõukogu esimees Indrek Luukas. Paljud tublid Eesti elu edendavad inimesed ja organisatsioonid on meie toetust väärt märksa rohkem kui päriselust tihti kaugenenud erakonnad.
Sügiseti avaldab Äripäev ajakirja mõõtu väljaande, mis kannab nime Rikaste TOP. Palju auväärseid ettevõtjaid on pandud seal jõukuse järgi pingeritta. Minu jaoks näitavad naeratavad näod muu hulgas ka seda, et majandusolud on paranenud ning ettevõtted ja eraisikud võimelised rohkem annetama.
Noblesse oblige, heaoluga kaasneb ka kohus ja vastutus. Mida rohkem on ettevõttel olnud majanduslikku õnne, seda suurem on kohustus seda jagada. Õnne faktor on väga oluline, tublist tööst ainult ei piisa.
Lennart Meri on öelnud, et võitja tunnus on suuremeelsus. Majanduslikud saavutused ja edu ettevõtluses on ka võidud. Eestlasi peetakse suuremeelseks rahvaks, meid on nii kasvatatud. Tore on lugeda uudiseid, kus ettevõtjate omakasupüüdmatu abiga on hoo sisse saanud mõni tore algatus, kerkinud vajalik ehitis, saanud kooliraha tubli tudeng või kõhu täis paljulapseline pere. Eriti meeldiv on siis, kui ettevõtjal on õnn olla õnge ulataja rollis, millega hädaline saab ise endale kala püüdma hakata.
Annetamise olulisusest, eestlaste tehtud annetuste jaotusest ning erinevatest toetamisvõimalustest kirjutab Aadu Luukase Sihtasutuse nõukogu esimees Indrek Luukas pikemalt tänase Äripäeva paberlehes.
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.