Swatch plaanib oma nutikella müüki paisata järgmise kolme kuu jooksul, vahendab Bloomberg.
Kui ettevõte suudab kolme kuuga oma nutikella turule tuua, siis hakkab see koheselt pakkuma konkurentsi Apple Watch’le, mis tuleb plaanide kohaselt samuti aprillis turule.
Lisaks Apple’le peab Swatch konkureerima ka mitmete Androidi nutikelladega ning üha kasvava hulga nuti-fitness kellade hübriididega.
Swatch’i tegevjuht Nick Hayek sõnas Bloombergile antud intervjuus, et ettevõtte nutikell suudab ilma laadimata olla ühenduses veebiga. Ettevõtte nutikell on samuti võimeline töötama Androidi ja Windowsi tarkvaral ning võimaldab inimestel sarnaselt Apple nutikellaga teha mobiilimakseid. On veel ebaselge, millist makseplatvormi Swatch kasutama hakkab.
Swatch taotles eelmisel aastal mitmeid patente, sh oma pikaajalise kestvusega patareidele. “Me rakendame neid patente oma uutes toodetes,” sõnas ettevõtte juht.
Hayeki sõnul peab ettevõte läbirääkimisi oma maksesüsteemi osas ning on jõudnud juba kokkuleppele kahe suurima jaemüügi ettevõttega Šveitsis: Migrosega, mis on suurim supermarketite kett riigis ning Coopiga, mis müüb ligi poole orgaanilistest toiduainetest Šveitsis.
Seotud lood
Palju räägitakse kääridest generatsioonide vahel, tunduvalt vähem aga erinevate põlvkondade ühisosast. Edukaks koostoimimiseks ja tulemuste saavutamiseks on hädavajalik koostöö, ent kuidas tagada selle viljakus, kui inimesed hindavad üksteist vanuse järgi? Tele2 personalivaldkonna juht Helena Viiroja ja personalipartner Kerli Möldre räägivad, kuidas on neil lahendatud põlvkondade erinevuse küsimus.
Enimloetud
4
Sahinad: Eleving ostab Planet42 ära?
Hetkel kuum
Sahinad: Eleving ostab Planet42 ära?
Tagasi Äripäeva esilehele