Coca-Cola teatas oodatust parematest müügitulemustest, kuna ettevõtte suurima turu, Põhja-Ameerika müük kasvas esmakordselt viimase nelja kvartali jooksul, mis omakorda korvas dollari tugevnemisest tulenenud kahjud välismaal.
Maailma suurima karastusjoogi tootja aktsiad kasvasid 3,4% börsi avamisele eelnenud kauplemissessioonil.
Coca müük Põhja-Ameerikas on viimasel kolmel kvartalil jäänud samaks või kukkunud, kuna USA tarbijad on hakanud eelistama tervislikumaid karastusjooke ning ei armasta enam nii väga dieetjooke tänu suurenenud muredele kunstlike magusainete üle.
Põhja-Ameerika müük kasvas 2% 5,37 miljardile dollarile neljandas kvartalis, mis lõppes 31.detsembril.
Analüütikud märgivad, et USA tarbijad joovad vähem karastusjooke, kuid on nõus nende eest rohkem maksma.
Madalad kütusehinnad ja helgem tööturu olukord on julgustanud paljusid tarbijaid oma taskuid rohkem tühjendama.
USA tarbijate kindlustunne on viimase seitsme aasta kõrgeimal tasemel, selgub jaanuaris avaldatud raportist.
Oktoobris teatas Coca-Cola, et nad plaanivad kulusid kärpida ning madalama marginaaliga villimistehaste müügist.
Maailma suurima karastusjookide tootja sõnas, et nende puhaskasum kukkus neljandas kvartalis 770 miljonile dollarile ehk 17 senti aktsia kohta; varasemalt oli see summa 1,71 miljardit dollarit ehk 38 senti aktsia kohta.
Seotud lood
Rahvamassid, ekstreemsed ilmastikuolud, elektrikatkestus, probleemid tehnikaga, vara lõhkumine, veekogude lähedus ja keelatud esemed – need on vaid mõned näited, millega tuleb arvestada ühe ürituse turvalisuse tagamisel. Iga turvapartner peab kõikvõimalikud stsenaariumid läbi mõtlema, mis võib juhtuda ning mis võib minna valesti. Vahel võib pisieksimus ühe meeldiva koosviibimise hetkega rikkuda.