PRFoodsi teise kvartali ja poolaasta käibed kasvasid pisut üle ühe protsendi.

- PRFoodsi juhatuse liige Indrek Kasela
- Foto: Veiko Tõkman
2015. aasta teise kvartali
käive kasvas võrrelduna 2014. aasta 2. kvartaliga 1,2% ehk 0,1 miljoni euro võrra, ulatudes 11,4 miljoni euroni. 2015. aasta 6 kuu käive ulatus 21,7 miljoni euroni, kasvades aastaga 1,2% ehk 0,3 miljoni euro võrra.
Kliendi segmentidest lähtuvalt kasvas käive hulgimüügi sektoris kokku 0,8 miljonit eurot ehk 31,3% ning langes mõlemas, nii HoReCa (hotellid, restoranid, catering) kui ka jaeturu sektoris kokku -0,5 miljoni euro ulatuses. HoReCa sektoris oli langus -5,0% ja jaeturu sektoris vastavalt -1,2%. HoReCa languse taga on ühele Private label kliendile toodete müügi lõpetamine. "Rõõmu teeb käibekasv meie põhiturul Soomes, kus käive kasvas võrrelduna 2014. poolaastaga kokku 3,8%," teatas PRFoods börsiteates.
"Muud müügid 2014. aastal (0,2 miljonit eurot) on seotud tuludega lõpetatud valdkondadest ning seega on kahanemine jooksva aasta baasil loomulik," seisis teates.
2015. aasta esimesel poolaastal kasvas käive Soome turul kokku 0,7 miljoni euro ulatuses ehk 3,8%. Soome käibe osakaal
PRFoods 2015. aasta 6. kuu kogukäibest moodustas 88,7%, mis on võrrelduna eelmise aasta sama perioodiga 2,2 protsendipunkti võrra kasvanud.
"Tulemus on ootuspärane ja vastab PRFoods strateegiale fokusseerida kõrgema ostujõuga turgudele," teatas ettevõte.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!