Ferrari aktsiad maksid täna börsi avanemisel 60 dollarit aktsia eest, mis tähendab 15,4% tõusu võrreldes ettevõtte aktsiate esmaemissiooni hinnaga; päeva edenedes aktsia hind siiski langes pisut.
Ferrari
aktsiate esmaemissioonil oli aktsia hinnaks peale eileõhtust turu sulgumist 52 dollarit; asjaga kursisolevad inimesed märkisid, et aktsiad olid “hästi ülepakutud”, vahendab CNBC.
Esialgu prognoositi aktsia esmaemissiooni hinnavahemikuks 48-52 dollarit aktsia kohta.
Börsi avanemisel, kui aktsia hind oli 60 dollarit, oli Ferrari turuväärtuseks 11,3 miljardit dollarit. Esimese 30 kauplemisminuti jooksul kasvas aktsiate hind enam kui 9,5% võrreldes esmaemissiooni hinnaga.
Fiat Chrysler Automobiles’i tegevjuht Sergio Marchionne märkis, et ta loodab siiski, et ettevõtte autod jäävad suhtelisteks haruldusteks.
“Brändi tuumaks on intiimne suhe meie ja klientide vahel,” sõnas ta. “Seega tähendaks autode tootmise suurendamine peaaegu enesetappu ja selle intiimse suhte kaotust.”
Autotootja paiskab avalikku müüki ligi 17,18 miljonit aktsiat, mis moodustab ligikaudu 9% ettevõttest.
Ferrari teenis protsessi käigus ligikaudu 900 miljonit dollarit.
Seotud lood
Ferrari aktsia on täna Milano börsil tõusnud ligi 5% pärast seda kui miljardär George Sorose investeerimisfond avalikustas ettevõttes 28 miljoni euro suuruse osaluse.
Kui väljas sajab lund ja päevavalgus kestab vaid hetke, muutub kodukontor meie igapäevaseks keskpunktiks – kohaks, kus töö, loovus ja ka mugavus peavad koos eksisteerima. Hea valgustus, ergonoomiliselt kujundatud ja rahulik töökeskkond aitavad pimedal hooajal säilitada nii töötahet kui ka meelerahu. Ja just sisemine tasakaal on eriti oluline, sest kodus töötavad lapsevanemad teavad hästi: külmade ilmadega algab ka viiruste hooaeg. Lisaks tööülesannetele tuleb sel ajal hoolitseda ka nohuste ja pisut pahurate laste eest, kes on lasteaiast koju kosuma jäetud.