E-kaubanduse gigant Alibaba teatas kolmanda kvartali tulemused, mis ületasid analüütikute ootusi, vahendab CNBC.
- Pühade aeg aitas Alibaba käivet tõsta. Foto: epa
Tänu edukale müügitegevusele kasvas Alibaba käive kolmandas kvartalis 32 protsendi võrra, 34,35 miljardi jüaanini. See ületas analüütikute ootusi.
RBC Capital Marketsi analüütik Mark Mahaney ütles, et jääb Alibaba suhtes positiivseks vaatamata Hiina majanduse raskustele. Ta leidis, et Alibaba kasvu võti on mobiilis e-poodlemine.
Ekspertide sõnul püüab Alibaba laieneda teistesse valdkondadesse. Näiteks soovis Alibaba osta veebisaiti Youku Tudou, mida peetakse Hiina YouTube’iks. Ainuomanikuks saamise eest pakkus Alibaba koguni 3,7 miljardit dollarit.
Suurem osa Alibaba käibest tuleb siiski endiselt tänu hiinlaste online-shoppamisele, kes ostavad tooteid kodumaistelt ettevõtetelt.
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.