Saksa sporditoodete valmistaja Adidas AG teatas, et plaanib aastaks 2020 avada Hiinas 3000 uut poodi.
Praegu on
Adidasel Hiinas 9000 poodi ning uute poodide avamisega näitab ettevõte, et Hiina majanduse nõrgenemine pole sporditoodete tarbimist veel vähendanud. Adidase esindaja Colin Currie ütles The Wall Street Journalile, et sihikule on võetud Hiina väiksemad linnad, mis kasvavad prognooside järgi järjest suuremaks ja seda isegi majanduslikult keerukatel aegadel.
„Me oleme ettevaatlikult optimistlikud,“ ütles Curre. Ta lisas, et Hiina turul hoitakse tähelepanelikult silma peal, kuna sellest on saanud ettevõtte kõige kiiremini kasvav turg. Adidase müük on Hiinas kasvanud, kuigi näiteks paljud kiirtoidurestoranid nagu Yum Brands, Pizza Hut ja KFC on pidanud tundma müügi langust.
Eile teatas Adidas, et Hiinas kasvas 2015. aastal müük 18 protsenti. Neljandas kvartalis suurenes müük 16 protsenti.
Adidase aktsia on Saksa börsil tõusnud aastaga peaaegu 37 protsenti.
Seotud lood
Aleksandr Kostin ja Sergei Astafjev, Placet Group OÜ (
laen.ee,
smsraha.ee) asutajad, on võtnud endale sihiks arendada ja edendada Eesti jalgpalli ja futsali ehk saalijalgpalli nii Tallinnas kui ka Ida-Virumaal. Nende juhitav MTÜ PG Sport on tuntud oma pühendumuse ja panuse poolest Eesti spordi edendamises, pakkudes uusi võimalusi noortele talentidele ja aidates kaasa spordi kultuuri arengule.