• OMX Baltic−0,46%269,56
  • OMX Riga0,18%875,39
  • OMX Tallinn−0,57%1 722,97
  • OMX Vilnius−0,24%1 042,44
  • S&P 5000,53%5 948,71
  • DOW 301,06%43 870,35
  • Nasdaq 0,03%18 972,42
  • FTSE 1000,79%8 149,27
  • Nikkei 2250,94%38 384,05
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%106,01
  • OMX Baltic−0,46%269,56
  • OMX Riga0,18%875,39
  • OMX Tallinn−0,57%1 722,97
  • OMX Vilnius−0,24%1 042,44
  • S&P 5000,53%5 948,71
  • DOW 301,06%43 870,35
  • Nasdaq 0,03%18 972,42
  • FTSE 1000,79%8 149,27
  • Nikkei 2250,94%38 384,05
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%106,01
  • 01.04.16, 11:36
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Apranga müügitulu jätkab kasvu

Leedu rõivapoekett Apranga kasvatas selle aasta esimese kvartaliga käivet 4,8%, ettevõtte suurim käibe kasv tuli Eestist.
Zara poed on esindatud ka Eestis.
  • Zara poed on esindatud ka Eestis. Foto: epa
Täna avaldatud börsiteate kohaselt oli Apranga Groupi müügitulu märtsis 14,4 miljonit eurot, mis on 0,2% suurem kui 2015. aasta märtsis. Ettevõtte kogu esimese kvartali müügitulu oli 44,1 miljonit eurot. Võrreldes mulluse esimese kvartaliga kasvas müügitulu Leedus ja Lätis 3,0%, Eestis 15,7%.
Apranga Group avas selle aasta esimeses kvartalis kaheksa uut poodi (sh viis Karen Milleni poodi Vilniuses, Riias ja Tallinnas, Sandro ja Maje pood Riias ning City Panevežyses). Kvartali jooksul rekonstrueeriti üks ning suleti kaks kauplust.
Praegu on Aprangal kolmes Balti riigis kokku 175 kauplust kogupindalaga 78 900 ruutmeetrit. Eelmise aasta esimese kvartaliga on müügipind kasvanud 3%.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 16:24
Lindström: müügiinimeste tugevuste arendamine hoiab tiimi motiveeritu ja tulemuslikuna
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele