Peas kantavate kaamerate tootja GoPro sõlmis partnerluslepingu energiajooke valmistava Red Bulliga, mispeale tehnoloogiaettevõtte aktsia reageeris korraliku tõusuga.
Red Bull omandab tehingu käigus ka osa ettevõtte aktsiatest, kuid pole teada, kui suure mahu ja hinnaga. GoPro aktsia tõusis pärast uudise teatavakssaamist 7 protsenti ning arvatakse, et see aitab väärtpaberi ka põhjast välja.
GoPro tegevjuhi Nick Woodmani sõnul on partnerlus hästi läbi mõeldud. „Tegemist on strateegilise otsusega, me jagame Red Bulliga samu väärtusi ning tahame inspireerida maailma paremat elu elama,“ ütles ta. „Kaks ettevõtet suudavad koostöös suurendada juba niigi võimast rahvusvahelist haaret,“ lisas Red Bulli asutaja ja tegevjuht Dietrich Mateschitz.
Tehnoloogiafirma turuväärtus on sel aastal 45 protsenti langenud ning jääb ka pärast eilset tõusu 90 protsendi võrra alla oma rekordtasemele, mis saavutati vahetult pärast turule tulekut 2014. aastal. Samuti vähenes GoPro käive esimeses kvartalis ligi poole võrra. Seda peamiselt odavamaid kaameraid pakkuvate Polaroidi ja Xiaomi turule tuleku tõttu.
Peagi on GoProlt oodata ka uue Karma-nimelise drooni turuletoomist ning ettevõte loodab selle abil oma aktsia väärtust taas kasvatada. Investorite ootusi on juba korra petetud, sest droon oleks pidanud turule tulema juba sel suvel, kuid ettevõtte lükkas esitluse aasta lõppu.
Palju on spekuleeritud ka sel teemal, et ühel hetkel võib Apple, Sony või Google’it omav Alphabet GoPro üle võtta.
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.