Facebook on teadaolevalt sõlminud meediafirmadega ja kuulsustega 500 miljoni dollari eest lepinguid, et kasutajateni tuua live-videosid.
- Facebook Foto: Veiko Tõkman
Wall Street Journali andmeil on Facebook sõlminud lepingu 140 ettevõttega, teiste seas CNNi, New York Timesi, Vox Media, Mashable’i ja mitme teise ettevõttega. Kuulsuste ridadest on Facebook sõlminud lepingu teiste seas telekoka Gordon Ramsay ning koomiku Kevin Hartiga.
„Meil on praegu olemas varajases staadiumis betaprogramm, mis on mõeldud mõningatele meie partneritele,“ ütles Facebooki meediasuhete asepresident Justin Osofsky. Ta lisas, et Facebooki praegune ülesanne süsteemi arendades on saada tagasisidet võimalikult erinevatelt partneritelt.
Wall Street Journali käsutuses olevate allikate sõnul on kõige hinnalisem leping sõlmitud BuzzFeediga. Lepingu väärtus olevat 3,05 miljonit dollarit. Järgnevad New York Times ja CNN.
Seotud lood
Arvutipargi renditeenus on mugav, säästlik ja (tuleviku)kindel. Green IT tegevjuht Asko Pukk usub, et ettevõtete äriline fookus peab alati olema enda põhitegevusel, sektoril, mida teatakse peensusteni, et olla konkurentidest paremad – just selleks vajaliku aja ja raha renditeenus vabastab.