• OMX Baltic−0,21%297,73
  • OMX Riga−0,17%862,35
  • OMX Tallinn0,1%1 955,68
  • OMX Vilnius−0,39%1 143,3
  • S&P 5000,13%5 282,7
  • DOW 30−1,33%39 142,23
  • Nasdaq −0,13%16 286,45
  • FTSE 1000,00%8 275,66
  • Nikkei 2251,03%34 730,28
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%93,45
  • OMX Baltic−0,21%297,73
  • OMX Riga−0,17%862,35
  • OMX Tallinn0,1%1 955,68
  • OMX Vilnius−0,39%1 143,3
  • S&P 5000,13%5 282,7
  • DOW 30−1,33%39 142,23
  • Nasdaq −0,13%16 286,45
  • FTSE 1000,00%8 275,66
  • Nikkei 2251,03%34 730,28
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%93,45
  • 17.03.17, 13:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

EL annab sotsiaalmeediale meeleparanduseks kuu

Euroopa Liit nõuab sotsiaalmeediaettevõtetelt kasutustingimuste muutmist, vastasel korral ähvardavad neid kopsakad trahvid, kirjutab uudisteagentuur Reuters.
Facebook
  • Facebook
  • Foto: Reuters/Scanpix
Euroopa Liidu ametnikud pole rahul sellega, kuidas USA tehnoloogiaettevõtted, teiste seas Facebook, Alphabet (Google'i omanik) ja Twitter äri ajavad: alates sellest, millised on nende privaatsusnõuded, kuni selleni välja, kui kiiresti nad illegaalset või ähvardavat sisu eemaldavad.
Üks Euroopa Komisjoni tarbijakaitse ametnik ütles Reutersile, et ametnikud võtavad ette samme, et teha kindlaks, et sotsiaalmeediaettevõtted järgiksid Euroopa tarbijakaitse nõudeid.
Sel nädalal teatas näiteks Saksamaa, et plaanib uut seadust, mille järgi saab nõuda näiteks Facebookilt kiiret laimava või ähvardava sisu eemaldamist, vastasel korral ähvardab kuni 50 miljoni euro suurune trav.
Euroopa Komisjoni ametnikud saatsid detsembris neile ettevõtetele kirja, milles teatasid, et nende teenus on Euroopa Liidu tarbijakaitseseadust rikkunud ning nad peavad rohkem püüdma oma veebilehtedel levivaid pettusejuhte piirata.
Ettevõtted tegid ettepanekuid olukorra lahendamiseks, kuid Reutersi andmetel on üks suur vaidlusalune punkt see, et probleemide esinemise korral tuleks vaidlus lahendada California kohtus USAs, mis on paljude nende ettevõtete registreeritud asukoht.
Euroopa ametnikele on pinnuks silmas ka näiteks asjaolu, et sponsitud sisu pole korralikult markeeritud, mis võib kaasa tuua olukorra, et kliendid loobuvad teadmatuse tõttu oma õigustest. Samuti ei meeldi eurooplastele, et ettevõtetel on liiga suur voli otsustada kasutajate genereeritud sisu sobivuse üle.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele