Modern Times Group, kellele kuulub Baltikumis suur hulk meediakanaleid, müüs kõik Baltimaade ärid maha. Nende seas on ka Eesti TV3, TV3+ ning TV6.
- Rootsi kontserni Baltimaades müüdud kanalite kuuluvad Eestis TV3, TV3+ ja TV6. Foto: Scanpix
Modern Times Groupi börsiteate järgi kujunes müügihinnaks 115 miljonit eurot ning põhjuseks Rootsi kontserni plaan muutuda „traditsioonilisest rahvuslikust kanalist globaalseks digitaalseks meelelahutajaks“.
Balti tele- ja raadiojaamade ostja on rahvusvaheline investeerimisfirma Providence Equity Partners, kellele kuulub Lätis ja Leedus asuv mobiilioperaator Bite.
Modern Times Groupi president ja juhataja Jørgen Madsen Lindemann ütles, et nad on olnud Balti riikides kaks aastakümmet ning nende „väga pühendunud ja professionaalsed kolleegid on ehitanud siin eduka äri.“ Ta ütles, et ettevõte plaanib rajada suure globaalse digitaalse meedia ning seetõttu on tal hea meel, et tal õnnestus leida osta, kes jagab hinnangut, "et Baltimaades on potentsiaali“.
infopank
Vaata Infopangast
Providence'i juht Robert Sudo sõnas, et Baltimaad on üks Euroopa kõige kiiremini kasvavaid regioone. „Ärisõbralik keskkond ja väga heade oskustega tööjõud muudavad Baltimaad meie jaoks põnevaks.“
Kõikide Balti äride mullune käive oli ligi 1,024 Rootsi krooni ning ärikasum 91 miljonit krooni.
MTG müüs Providence'ile järgmised ärid:
Telekanalid: Eestis TV3, TV3+ ja TV6. Lätis viis telekanalit ning Leedus kolm telekanalit.Reklaamist finantseeritava videostriimiteenuse.Baltimaade ainsa DTH platvormi ning Baltimaade suuruselt kolmanda pay-TVÜleriigilised kommertsiaalsed raadiokanalidBaltimaade veebireklaami konsultatsiooniäri
Seotud lood
Aleksandr Kostin ja Sergei Astafjev, Placet Group OÜ (
laen.ee,
smsraha.ee) asutajad, on võtnud endale sihiks arendada ja edendada Eesti jalgpalli ja futsali ehk saalijalgpalli nii Tallinnas kui ka Ida-Virumaal. Nende juhitav MTÜ PG Sport on tuntud oma pühendumuse ja panuse poolest Eesti spordi edendamises, pakkudes uusi võimalusi noortele talentidele ja aidates kaasa spordi kultuuri arengule.