Adidase juht Kasper Rorsted ütles, et kuigi ettevõtte kvartalitulemused olid tugevad, on müügitulemustel endiselt kuhjaga kasvuruumi, vahendab CNBC.
Adidas andis ühtlasi teada, et tõstab käesoleva aasta majandusprognoosi, kuna teise kvartali rekordit märkiv 20%line käibekasv annab alust eeldada, et järgnevatel kuudel on tulemas lisa. Teises kvartalis oli Adidase käive 5,03 miljardit eurot. Samal ajal eelmisel aastal jäi käive 4,19 miljardi juurde. Enim kasvas Adidase müük USA ja Hiina turul, kus kasv oli vastavalt 26 ja 28 protsenti võrreldes aasta taguse ajaga.
Aasta kokkuvõttes usub Adidas, et võrreldes eelmise aastaga õnnestub saavutada 17-19 protsendi suurune käibekasv. Varem prognoositi kasvu 12-14 protsendi juurde.
“Me pole kaugeltki seal, kus me võiksime olla, mis siis, et kasv on olnud tugev,” kommenteeris Rorsted. “Me investeerime jätkuvalt väga agressiivselt USA turule,” lisas ta. Rorsted viitas sellega eeskätt konkurentsile Nikega, kellega USA turul suur madin käib. Adidas on lubanud, et suurendab oma reklaamikulusid USAs märkimisväärselt ning laiendab jõuliselt veebikaubandust.
Rorsted märki siiski, et ettevõte hoiab mitut rauda tules ning püüab klientideni jõuda erinevatel viisidel. See tähendab, et kuigi veebipoodi panustatakse märkimisväärseid summasid, ei jäeta tähelepanuta ka nii-öelda tavalisi kauplusi ning muid koostööpartnereid ja edasimüüjaid. Rorsted viitas, et kui arenenud majandusega riikides on veebikaubandus väga levinud, siis arenevatel turgudel tuleb tähelepanu pöörata ka edasimüüjatele.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Hiljuti miljonäristaatusesse jõudnud investor Rahakratt hoolimata finantsvabadusest priiskama ei kuku – luksusautode kollektsiooni omamise asemel sõidab ta ringi rendiautoga ning seetõttu pole ta ka eriti kursis palju furoori tekitanud automaksuga.