• OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • 03.08.17, 22:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Adidas ootab tugevat kasvu

Adidase juht Kasper Rorsted ütles, et kuigi ettevõtte kvartalitulemused olid tugevad, on müügitulemustel endiselt kuhjaga kasvuruumi, vahendab CNBC.
Adidas
  • Adidas Foto: epa
Adidas andis ühtlasi teada, et tõstab käesoleva aasta majandusprognoosi, kuna teise kvartali rekordit märkiv 20%line käibekasv annab alust eeldada, et järgnevatel kuudel on tulemas lisa. Teises kvartalis oli Adidase käive 5,03 miljardit eurot. Samal ajal eelmisel aastal jäi käive 4,19 miljardi juurde. Enim kasvas Adidase müük USA ja Hiina turul, kus kasv oli vastavalt 26 ja 28 protsenti võrreldes aasta taguse ajaga.
Aasta kokkuvõttes usub Adidas, et võrreldes eelmise aastaga õnnestub saavutada 17-19 protsendi suurune käibekasv. Varem prognoositi kasvu 12-14 protsendi juurde.
“Me pole kaugeltki seal, kus me võiksime olla, mis siis, et kasv on olnud tugev,” kommenteeris Rorsted. “Me investeerime jätkuvalt väga agressiivselt USA turule,” lisas ta. Rorsted viitas sellega eeskätt konkurentsile Nikega, kellega USA turul suur madin käib. Adidas on lubanud, et suurendab oma reklaamikulusid USAs märkimisväärselt ning laiendab jõuliselt veebikaubandust.
Rorsted märki siiski, et ettevõte hoiab mitut rauda tules ning püüab klientideni jõuda erinevatel viisidel. See tähendab, et kuigi veebipoodi panustatakse märkimisväärseid summasid, ei jäeta tähelepanuta ka nii-öelda tavalisi kauplusi ning muid koostööpartnereid ja edasimüüjaid. Rorsted viitas, et kui arenenud majandusega riikides on veebikaubandus väga levinud, siis arenevatel turgudel tuleb tähelepanu pöörata ka edasimüüjatele.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.10.24, 11:59
Üürnikust omanikuks: Tallinna südalinnas on müüa piiratud kogus esinduslikke büroopindasid
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele