Uue strateegia elluviimisel keskendub Baltika Grupp edaspidi vaid naisterõivaste brändi Ivo Nikkolo arendamisele ja turustamisele, teatas ettevõte börsile.
Ivo Nikkolo on edaspidi ainuke bränd, millele rõivatootja Baltika keskendub. Foto: Liis Treimann
Varem vihjatud areng on sellega saanud lõpliku kinnituse. Baltika sõnul võimaldab ühele brändile keskendumine vähendada kulubaasi ja võimaldada lihtsamini siseneda võtmeturgudele müügivõimaluste laiendamiseks.
Rõivatootja Baltika sai täna trahvi Nasdaq Tallinna börsi noteerimis- ja järelevalvekomisjonilt, kuna ei ole ei ole korduvalt täitnud teabe avalikustamise kohustust, teatas Nasdaq Tallinn.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.