Covid-19 pandeemia põhjustatud ostlemine veebipoodides on põhjustanud hüppelise tõusu Amazoni kvartaalses kasumi kasvus, kuid see on suurendanud ka ettevõtte äritegevuse tähelepanuta jäetud osa: reklaami.
- Amazon ootab neljandas kvartalis 28%–38% suurust kasumi kasvu oma põhitegevuselt. Foto: Reuters/Scanpix
Kui üha rohkem kaupmehi poeb Amazoni tohutule turule, kulutavad kaubamärgid, kes tahavad silma paista, reklaamidele suuri summasid.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ettevõtet ostes ja müües sõlmitakse siduv hinnakokkulepe alles üsna lõpus, kui on hinnatud firma väärtus ja tehtud hoolsusaudit ehk due diligence raport. Teinekord võib sellest selguda, et miljoniga kasumis ettevõte on hoopiski miljoniga kahjumis, räägiti saates.