Leedu rõivamüüja suutis märtsis oma käivet tublisti tõsta, aga kvartali lõikes vähenes see enam kui 40 protsenti, sest koroonaviirusega seotud piirangute tõttu on suletud mitmeid poode.
Apranga pood Kristiine keskuses. Foto: Andres Haabu
Apranga käive tõusis märtsis aastatagusega võrreldes 23 protsenti, 10,6 miljoni euroni. Leedus suurenes müük 55 protsenti, sest mullu olid poed alates 16. märtsist kuni 18. aprillini suletud. Lätis vähenes müük 14,3 protsenti ja Eestis 15 protsenti.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.