Ekspress Grupi käive jäi esimeses kvartalis eelmisele aastale veidi alla, aga meediagrupp vähendas puhaskahjumit üle 60 protsendi. Tulemusi mõjutas kõige enam veebireklaami ja digitellimuste müük.
- Eskpress Grupi tegevjuht Mari-Liis Rüütsalu. Foto: Andras Kralla
Ekspress Grupi esimese kvartali müügitulu kahanes eelmise aastaga võrreldes 3 protsenti, 15,3 miljoni euroni. Kontsern kirjutab börsiteates, et tulu vähenes peamiselt Euroopa koroonapiirangutest tingitud trükisegmendi ekspordimahtude languse tõttu.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Käibekasvu ei soovita avaldada
Ekspress Grupp suutis aasta esimeses kvartalis digitellimuste mahtu märgatavalt kasvatada, selgub börsiteatest.
Keeltekool Kirjatäht tähistab veeburarikuus kümnendat tegutsemisaastat. Seda, et aeg on tegusalt ja lennates läinud, kinnitab tõsiasi, et ümmarguse tähtpäeva saabumist tuli kooli juhile ning asutajale Ülle Koppelile meelde tuletada. “Numbrid on minu jaoks kõige nõrgem külg. Need ei seisa meeles, kipuvad ununema ja sassi minema,” naerab ta.