Kasvanud digitellimuste maht ning taastunud reklaamiturg aitasid Ekspress Grupil teenida II kvartalis aasta võrdluses oluliselt rohkem kasumit ning käivet, selgub ettevõtte kvartaliaruandest.
- Online reklaamimahtude kasv aitas Ekspress Grupi kasumit märkimisväärselt kergitada. Foto: Andras Kralla
"Müügitulude kasvu taga on hästi taastunud ning osaliselt teiste meedialiikide arvel täiendavalt kasvanud online-reklaamiturg, mis näitas head kasvu kogu Baltikumis," märkis ettevõtte juht Mari-Liis Rüütsalu. Ettevõtte sõnul on aga jätkuvalt surve all paberreklaami müügitulu, mis ei ole siiani taastunud pandeemiaeelsele tasemele.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Maksuameti andmed viitavad, et Ekspress Grupi meediaäri on teises kvartalis järsult käivet kasvatanud. See võib muuta ettevõtte aktsia investoritele atraktiivseks.
Börsifirma Ekspress Grupp digitaalsete tellimuste hulk kasvas aastaga Balti riikides kokku 76% ja ulatus juuni lõpus 110 253ni, teatas ettevõte.
Ekspress Grupi nõukogu otsusega pikendati juhatuse liikme ning finantsjuhi Signe Kukini volitusi kuni 2024. aasta lõpuni, teatas ettevõte börsile.
Äripäeva raadio sisuturundussaade on pühendatud väikeettevõtete konverents-messile Südi 2025, kus jagavad kogemuslugusid väikeettevõtjad. Suurfirmade esindajad annavad nõu finantseerimise, energia-, IT-, tervise- ja personaliküsimustes.