• OMX Baltic−0,03%283,88
  • OMX Riga−0,14%875,73
  • OMX Tallinn0,51%1 790,88
  • OMX Vilnius0,33%1 121,49
  • S&P 5001%5 996,66
  • DOW 300,78%43 487,83
  • Nasdaq 1,51%19 630,2
  • FTSE 1001,35%8 505,22
  • Nikkei 225−0,31%38 451,46
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%105,6
  • OMX Baltic−0,03%283,88
  • OMX Riga−0,14%875,73
  • OMX Tallinn0,51%1 790,88
  • OMX Vilnius0,33%1 121,49
  • S&P 5001%5 996,66
  • DOW 300,78%43 487,83
  • Nasdaq 1,51%19 630,2
  • FTSE 1001,35%8 505,22
  • Nikkei 225−0,31%38 451,46
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%105,6
  • 29.10.21, 08:52

Ekspress Grupi kasum kasvas poole võrra

Kolmandas kvartalis teenis ettevõte 1,1 miljonit eurot puhaskasumit ning lõpuni viidi ka Printalli tehing, mille tulemusel makstakse aktsionäridele erakorralist dividendi.
Ekspress Grupi puhaskasum kasvas üheksa kuuga kuus korda võrreldes aasta varasema sama perioodiga.
  • Ekspress Grupi puhaskasum kasvas üheksa kuuga kuus korda võrreldes aasta varasema sama perioodiga. Foto: Raul Mee
Ekspress Grupp teenis kolmandas kvartalis 13,3 miljonit eurot müügitulu, mis on 22% suurune kasv aasta varasema perioodiga. Samas tempos on kasvanud ka üheksa kuu käive ning käesoleval aastal on teenitud pea 37,6 miljonit eurot.

Seotud lood

Börsiuudised
  • 12.04.21, 09:58
Ekspress Grupi digitellimuste arv kasvas järsult
Käibekasvu ei soovita avaldada
Ekspress Grupp suutis aasta esimeses kvartalis digitellimuste mahtu märgatavalt kasvatada, selgub börsiteatest.
Börsiuudised
  • 12.07.21, 13:15
Ekspressi meediaäri paugutas 29% kasvuga
Maksuameti andmed viitavad, et Ekspress Grupi meediaäri on teises kvartalis järsult käivet kasvatanud. See võib muuta ettevõtte aktsia investoritele atraktiivseks.
Börsiuudised
  • 12.07.21, 08:26
Ekspress kasvatas jõudsalt digitellimuste arvu
Börsifirma Ekspress Grupp digitaalsete tellimuste hulk kasvas aastaga Balti riikides kokku 76% ja ulatus juuni lõpus 110 253ni, teatas ettevõte.
  • ST
Sisuturundus
  • 13.01.25, 13:00
Firmade müügihinda mõjutavad nii kriisid kui x-faktor
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele