Bibikovide investeerimise kiire algus jätkub vähemalt Rolandil sama tempokalt. Turul valitsev FOMO efekt ning Enefit Greeni edu pani Rolandi kiirelt märkima ka 100 Hepsori aktsiat. Kuid taustategevuste käigus põrkusid nemadki tüüpilise algava investori ette tekkiva seina vastu, et kuidas siis nüüd ikkagi edasi minna.

- Bibikovid tegutsevad FOMO õhkkonnas, kuid ka aktiivne teadmiste ammutamine on päevakorras.
- Foto: Anti Veermaa
Roland räägib, et mida rohkem nüüd loed ja uurid, seda hullemaks ja segasemaks tundub pilt minevat. Ühelt poolt oleks nagu juba päris palju infot kogutud, teisalt pärsivad uue tundmatu maailma teadmatus ja hirm eksida uusi valikuid. Kergemaks ei tee seda teekonda ka investeerimisel kasutatav terminoloogia ning eriti hulluks läheb asi siis, kui peab seda infot hankima ingliskeelsetest portaalidest.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
„See algas vajadusest. Meil oli materjal, aga me ei teadnud veel, mida see pikas plaanis suudab,” meenutab Karl Pärtel, tuleviku ehitusmaterjali tootev Myceeni kaasasutaja. Sarnase tee läbis ka kaugseirega tegelev ettevõte KappaZeta, kes soovis paremini modelleerida metsamahu ja -kõrguse hindamist satelliidifotodest tulenevast informatsioonist. Mõlemal juhul oli lahenduseks kaasata oma meeskonda ülikoolist teadlased. Mitte konsultatsiooniks, vaid väljundipõhiseks koostööks.