Ekspress Grupi juhatuse esimees Mari-Liis Rüütsalu selgitas, et grupi digitaalne tulubaas põhineb üha enam digitellimuste müügitulul. Foto: Andras Kralla
Ekspress Grupi digitellimuste arv ulatus märtsi lõpuks kokku 161 278 tellimuseni. Müügikäivet Ekspress Grupp oma aruandes ei avalda. Suhteliselt näitas suurimat kasvu meediakontserni uusim liige Geenius Meedia, kelle digitellimuste arv kasvas aastaga 36% ja ulatus 6058 tellimuseni.
Vaid kaduvväike osa Ekspress Grupi aktsionäridest kasutas võimalust aktsiaid tagasi müüa ning teenida oma aktsiate pealt turuhinnast jupp maad kõrgemat hinda.
Riigi loodud IT-majad pakuvad erasektori IT-ettevõtetele järjest rohkem konkurentsi. Võisteldakse tööjõuturul, IT-firmadel on oht muutuda tööjõurendi pakkujateks, selgitavad saatekülalised Äripäeva raadios.