• OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 500−0,19%6 107
  • DOW 30−0,2%44 474,49
  • Nasdaq −0,36%19 981,56
  • FTSE 100−0,73%8 502,35
  • Nikkei 225−0,07%39 931,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%103,4
  • OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 500−0,19%6 107
  • DOW 30−0,2%44 474,49
  • Nasdaq −0,36%19 981,56
  • FTSE 100−0,73%8 502,35
  • Nikkei 225−0,07%39 931,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%103,4
  • 26.02.24, 16:37

Balti börsi suurim tõusja oli Infortar

Esmaspäeval tulemustest teavitanud Infortari aktsia tõusis märkimisväärselt, kuid Balti börsid lõpetasid päeva punases. Balti koondindeks langes -0,09%, Tallinna börs -0,06%, Riia börs -0,64% ning Vilniuse börs taandus -0,2%.
Varahaldusfirma Infortari aktsia tõusis päeva jooksul 22,96%.
  • Varahaldusfirma Infortari aktsia tõusis päeva jooksul 22,96%. Foto: Andras Kralla
Kauplemine põhinimekirja aktsiatega oli aktiivne ning kokku tehti 4467 tehingut kogukäibega veidi üle 2 miljoni euro. Tõusis ja langes võrdselt 15 aktsiat.

Seotud lood

Börsiuudised
  • 23.02.24, 16:34
Balti börsidel tegi suurima käibe taaskord Tallink
Reedese börsipäeva lõpuks tõusis Balti koondindeks +0,04%, Tallinna börs +0,08% ning Riia börs +0,06%. Ainsana taandus Vilniuse börs -0,04%. Suurima käibega oli taaskord Tallink.
Börsiuudised
  • 22.02.24, 16:37
Balti börside suurima käibe tegi dividende lubanud Tallink
Neljapäevase börsipäeva lõpuks tõusis Balti koondindeks +0,15%, Tallinna börs +0,42% ning Riia börs +0,77%. Ainsana taandus Vilniuse börs -0,03%. Silmapaistva käibega oli Tallinki aktsia.
Börsiuudised
  • 20.02.24, 17:52
Balti börsi käibest ligi kolmandiku tegi LHV
Kõige elavamalt kaubeldi Tallinna börsil. Suurimate liikujate käibed olid tagasihoidlikud.
  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:38
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele