Ettevõtja Joakim Heleniusest sai juuli lõpus puitkiudplaadi tootja Nordic Fibreboardi pea 70 protsendine omanik.
Foto: Raul Mee
Nordic Fibreboard müügitulu oli kolmandas kvartalis 1,94 miljonit eurot, mida oli 8% rohkem võrreldes eelmise aasta sama perioodiga. Müügitulu kasvas ettevõtte börsiteate kohaselt peamiselt tänu tööstusklientide suurenenud tellimustele ning osaliselt ka ehitusmaterjalide turu müügimahtude tõusule.
Tänasest saavad börsifirma Nordic Fibreboard aktsionärid alustada enda aktsiate pakkumist Joakim Johan Heleniusele. Heleniuse ostuhind on neljapäevasest turuhinnast kõrgem.
Keevitaja suudab õppida programmeerima ja ajakirjanik andmeid skriptides analüüsima. Digiteadlikkus ei ole enam lisaväärtus – see on juhtimiskompetentsi keskne osa. Tehnoloogia ei kuulu ainult IT‑osakonda, vaid strateegilisse tuppa, kus langetatakse otsuseid.