• OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 500−0,29%6 101,24
  • DOW 30−0,32%44 424,25
  • Nasdaq −0,5%19 954,3
  • FTSE 100−0,73%8 502,35
  • Nikkei 225−0,07%39 931,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,65
  • OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 500−0,29%6 101,24
  • DOW 30−0,32%44 424,25
  • Nasdaq −0,5%19 954,3
  • FTSE 100−0,73%8 502,35
  • Nikkei 225−0,07%39 931,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,65
  • 05.07.20, 17:16

Rahunege maha, aktsia pole koll!

Ütlen ausalt, et kuigi Investeerimisfestival toimus juba kuuendat aastat, siis üllatusi ja kuhjaga häid ideid ning uusi kontakte sain sealt ka sellel korral. Painama jäi üks mure, millest kohe kirjutan.
Investeerimisfestival 2020 külalised olid minust enamjaolt nooremad (olen legendi järgi praegu 53aastane) ja kuigi noored on vanematest tavaliselt julgemad, siis üllatusega nägin, et mitte alati.
  • Investeerimisfestival 2020 külalised olid minust enamjaolt nooremad (olen legendi järgi praegu 53aastane) ja kuigi noored on vanematest tavaliselt julgemad, siis üllatusega nägin, et mitte alati. Foto: Raul Mee, fotograaf
Olles ise investeerinud juba alates 2002. aastast, ei tulnud mulle uneski pähe, et aktsia ostmine võib kellegi jaoks olla midagi hirmsat. Aga festivalil ringi käies ja kõrvallaudades vestlusi poole kõrvaga pealt kuulates tabasin üllatusega, et nii mitmedki noored, kahekümnendate keskel investorid väljendasid arvamust, et aktsiate analüüs on ikka liiga keeruline ning seetõttu on jäetud lihtsalt investeerimata. Ja aeg muudkui läheb. Aga aeg on investori suurim sõber ja parim on alustada investeerimist just noorena, kui on tekkinud palgatulu, millest veidi investeerimiseks säästa.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:38
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele