Sel nädalal on palju räägitud Euroopa Kontrollikoja auditist, mis võttis vaatluse alla Euroopa suured taristuprojektid ja kritiseeris teiste seas ka Rail Balticut kui reisijate veoks majanduslikult kaheldavat projekti.
Ärme võta kontrollikoja etteheiteid liiga südamesse, ärme lase oma enesekindlust sellel vähendada ja ehitame Rail Balticu ikkagi valmis, leiab Äripäev juhtkirjas. Eestit läbiv raudtee, kus ühes otsas on Soome ja teises Poola ning sealt omakorda Saksamaa, on meile vajalik nagu hapnik.
Euroopa Komisjoni ettepanekul tõsta järgmises eelarves Rail Balticule rahastamiseks kasutatava fondi eelarvet 1,5 miljardi euro võrra on üks konks: see raha on liikmesriikidele kopsaka omaosalusega.
Riigikohus rahuldas osaliselt keskkonnaühenduste ARB ja Eesti Looduskaitse Seltsi kassatsioonkaebuse ning tühistas Rail Balticu trassi Pärnu maakonnaplaneeringu kolme trassilõigu puhul. Samas Harju ja Rapla maakonnaplaneeringud jäid jõusse.
Kuigi koroonakriis on halvanud suurema osa Euroopa majandusest, usub mõne kuu eest RB Raili juhatusega liitunud 35aastase projektijuhtimiskogemusega Briti tippjuht Mark Loader, et vägagi algusjärgus olev Baltimaade ühisprojektist võib saada kohaliku majandusruumi taaskäivitaja.
Arvutipargi renditeenus on mugav, säästlik ja (tuleviku)kindel. Green IT tegevjuht Asko Pukk usub, et ettevõtete äriline fookus peab alati olema enda põhitegevusel, sektoril, mida teatakse peensusteni, et olla konkurentidest paremad – just selleks vajaliku aja ja raha renditeenus vabastab.