• OMX Baltic−0,31%272,98
  • OMX Riga0,13%873,69
  • OMX Tallinn0,42%1 742,28
  • OMX Vilnius−0,11%1 052,85
  • S&P 500−0,1%5 723,16
  • DOW 30−0,43%41 871,33
  • Nasdaq −0,04%18 233,28
  • FTSE 1000,09%8 184,24
  • Nikkei 225−2,63%38 053,67
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%107,77
  • OMX Baltic−0,31%272,98
  • OMX Riga0,13%873,69
  • OMX Tallinn0,42%1 742,28
  • OMX Vilnius−0,11%1 052,85
  • S&P 500−0,1%5 723,16
  • DOW 30−0,43%41 871,33
  • Nasdaq −0,04%18 233,28
  • FTSE 1000,09%8 184,24
  • Nikkei 225−2,63%38 053,67
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%107,77
  • 13.03.17, 14:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Keskuste rohkus Eestis ajab hinnad üles

Jaemüügi sektor areneb e-poodide ja nullindate põlvkonna toel ettearvamatult ja kiiresti. Seda olulisem on jaekaubitsejatel pühenduda kindlale sihtgrupile ja kliendikesksele tegevusele, leiab Kanada turundus- ja kaubandusprofessor Brent McKenzie.
Bauhausi juht Ansu Saarela näitab eelmisel nädalal Tallinnas avatud Bauhausi teist suurt kauplust.
  • Bauhausi juht Ansu Saarela näitab eelmisel nädalal Tallinnas avatud Bauhausi teist suurt kauplust. Foto: Andras Kralla
Pigem on netipoodidest saadav tulu usalduslik. Veebipoed toimivad kui imago loojad.
Brent McKenzie,
Kanada turundus- ja kaubandusprofessor

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele