• OMX Baltic−0,46%269,56
  • OMX Riga0,18%875,39
  • OMX Tallinn−0,57%1 722,97
  • OMX Vilnius−0,24%1 042,44
  • S&P 5000,53%5 948,71
  • DOW 301,06%43 870,35
  • Nasdaq 0,03%18 972,42
  • FTSE 1000,79%8 149,27
  • Nikkei 2250,75%38 310,84
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%106,11
  • OMX Baltic−0,46%269,56
  • OMX Riga0,18%875,39
  • OMX Tallinn−0,57%1 722,97
  • OMX Vilnius−0,24%1 042,44
  • S&P 5000,53%5 948,71
  • DOW 301,06%43 870,35
  • Nasdaq 0,03%18 972,42
  • FTSE 1000,79%8 149,27
  • Nikkei 2250,75%38 310,84
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%106,11
  • 28.02.12, 07:54
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kiisler: aeg maa peale tagasi tulla

ERM vajab uut hoonet ja ma olen veendunud, et nii regionaalarengut kui ka ajaloolisi põhjusi arvesse võttes peab ERM tulema Tartusse, kirjutab regionaalminister Siim Kiisler. 
Ent nüüd, kui on selge, et euroraha eest praegust projekti ei realiseerita, on meil piisavalt aega, loodetavasti ka tahtmist ja tarkust seda projekti veel kord kaaluda.
"Odava euroraha ootus tõstis pea pilvedesse, nüüd katsuks tulla tagasi halli argipäeva ja jälle üles leida kindla jalgealuse," kirjutab Kiisler. "Mõtleme kõigepealt, millist hoonet meil tegelikult tarvis on – nii ERMi, aga ka EKA, ERRi ja teiste suurprojektide puhul. Ja mõtleme, kui suur saab olla vahe soovide ja võimaluste vahel, et see meie talupojamõistusele veel vastuvõetav oleks."
Kui praeguse kolmveerand eurot maksva piletihinna juures külastab ERMi 6000 inimest aastas, siis pärast uue hoone valmimist tõuseb pileti hind kaheksa korda ning külastajaid oodatakse 142 000. Ning isegi sellise külastajate arvu juures tuleks keskmiselt üks külastaja iga 40 näitusealuse ruutmeetri kohta. Seega oleks muuseum suurema osa ajast suhteliselt tühi.
Pikemalt loe tänasest Äripäevast.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 16:24
Lindström: müügiinimeste tugevuste arendamine hoiab tiimi motiveeritu ja tulemuslikuna
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele