Paljude turundajate teadvuses on Facebook nähtus, mis peab tingimata kampaania osana eksisteerima, kuid ta on nagu vaeslaps, kellele enamasti raha ja aega ei jätku, kirjutavad Zavod BBDO loovjuht Marek Reinaas ja copywriter Rauno Kitsing.
Nii sätitaksegi üles Facebooki leht, mille peamiseks interaktiivsuseks on laikimise nupp. Paar nädalat jätkub võhma sinna mõni uudis postitada, seejärel kaovad needki. Ja kui avastatakse, et like-nupp on lõplikult rooste läinud, siis korraldatakse iPhone’i loosimine – tuhanded tiinekad vajutavad nuppu, üks nendest saab õnnelikuks telefoniomanikuks.
Ent ainuke võitja on värske telefoniomanik ja ainuke kaotaja telefoni väljaloosinu. Samahästi oleks võinud telefoni noorte laulu- ja tantsupeol helikopterilt alla visata.
Pikemalt loe homsest Äripäevast.
Seotud lood
Kuidas töötab Tehnopoli tehisarukiirendi, millist tuge idufirmad sealt saavad ja millised ettevõtted on oodatud osalema, sellest räägitakse värskes Äripäeva raadio saates.