Ambitsioonikaid arendusi Tallinna kaubanduskeskuste turul on nimetatud kaubanduse võidurelvastumiseks, kirjutab AS Viru Keskuse juht Ants Vasar.
Ülemiste keskus on teatanud laienemisplaanidest, mõne aasta pärast plaanivad Lasnamäe elanikke peibutada ka Europa (Moekombinaat) ja Panorama City, kesklinnas on lisandumas kaubanduskeskus postimajja.
Eksivad need, kes arvavad, et turu maht on täitumas ning uutele tulijatele ei jagu ostjaskonda. Teisalt aga võib arenduste kuhjumine ühele ajaperioodile ja vaid teatud linnapiirkondadesse vallandada konkurentsisõja, kus kliendi eest võideldakse vahendeid valimata, kuid ka kasu saamata. Viimase stsenaariumi puhul võitjad polegi, sest kannatavad nii tarbijad, kauplejad kui ka linn ja majandusruumi elujõulisus tervikuna.
Mis määrab tulevaste kaubakeskuste edukuse turul, loe tänasest Äripäevast.
Seotud lood
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.