• OMX Baltic−0,45%271,67
  • OMX Riga−0,16%862,52
  • OMX Tallinn−0,44%1 726,94
  • OMX Vilnius0,28%1 066,75
  • S&P 5001,09%5 930,85
  • DOW 301,18%42 840,26
  • Nasdaq 1,03%19 572,6
  • FTSE 100−0,26%8 084,61
  • Nikkei 225−0,29%38 701,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%107,41
  • OMX Baltic−0,45%271,67
  • OMX Riga−0,16%862,52
  • OMX Tallinn−0,44%1 726,94
  • OMX Vilnius0,28%1 066,75
  • S&P 5001,09%5 930,85
  • DOW 301,18%42 840,26
  • Nasdaq 1,03%19 572,6
  • FTSE 100−0,26%8 084,61
  • Nikkei 225−0,29%38 701,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%107,41
  • 13.08.24, 13:00

Arvuta oma tegelik kliendi saamise kulu, ära alahinda

00:00
  • Silver RoogerSilver Rooger
  • Mardo KaseMardo Kase
Arvuta oma tegelik kliendi saamise kulu, ära alahinda

Osa ettevõtteid jääb tulemuste püüdmisel eesmärkidest kaugele, sest kiputakse alahindama, kui palju aega ja ressurssi kulub tegelikult B2B segmendis tulemusteni jõudmiseks, eriti teenuste müügis ning idufirmades.

“Nimed müügitahvlil“ saates räägivad Dominate Salesi tegevjuht Silver Rooger ja müügitreener Mardo Kase alahindamisest. Juttu tuleb ka sellest, kuidas alahinnatakse seda, kui palju aega kulub meeskonnas uskumuste ümberkujundamiseks ja harjumuste muutmiseks.

Rooger ja Kase toovad näiteid klientide ja ka enda kogemustest, kus nad on olukordade alahindamisega kokku puutunud ning toovad välja, kuidas neid olukordi saab vältida.

Illustratsioon: alahindamine ehk jäämäe tipp on 10% jäämäe suurusest, enamik on veel all ja me alahindame seetõttu seda. Allikas: DALL-E

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele