• OMX Baltic0,04%277,03
  • OMX Riga0,11%873,68
  • OMX Tallinn0,01%1 742,45
  • OMX Vilnius0,03%1 058,94
  • S&P 500−0,03%5 808,12
  • DOW 30−0,61%42 114,4
  • Nasdaq 0,56%18 518,61
  • FTSE 100−0,25%8 248,84
  • Nikkei 225−0,6%37 913,92
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,93
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%104,99
  • OMX Baltic0,04%277,03
  • OMX Riga0,11%873,68
  • OMX Tallinn0,01%1 742,45
  • OMX Vilnius0,03%1 058,94
  • S&P 500−0,03%5 808,12
  • DOW 30−0,61%42 114,4
  • Nasdaq 0,56%18 518,61
  • FTSE 100−0,25%8 248,84
  • Nikkei 225−0,6%37 913,92
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,93
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%104,99
  • 25.10.24, 14:00

Auhinnatud digikampaaniad tegid teistele silmad ette

00:00
  • Priit KallasPriit Kallas
Auhinnatud digikampaaniad tegid teistele silmad ette

"Digiturunduse praktikumi" saates räägime kahe väga eduka digikampaania näitel sellest, mis neile edu tõi ja mida saavad teised ettevõtted neist õppida ja kaasa võtta.

Digiagentuuri ePPC omanik ja juht Karl Pae räägib Google'i reklaamidest, märksõnadest ja sellest, kuidas Chat GPTga reklaame teha.

Samuti tuleb juttu Facebooki reklaamidest ja kanali olulisusest. Vastuse saab ka küsimusele, kuidas Facebooki reklaamide tulemuslikkust mõõta ja kas tulemused on ka päriselt nii head, kui võiks arvata.

Saadet juhib Priit Kallas Dreamgrow Digitalist.

Fotol: saatejuht Priit Kallas Dreamgrow digitalist ja Karl Pae digiagentuurist ePPC. Allikas: Äripäev

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele