• OMX Baltic0,09%271,91
  • OMX Riga−0,16%862,52
  • OMX Tallinn0,33%1 732,68
  • OMX Vilnius−0,22%1 064,37
  • S&P 500−0,07%6 035,53
  • DOW 30−0,03%43 285,7
  • Nasdaq −0,06%20 020,02
  • FTSE 1000,42%8 136,99
  • Nikkei 2251,12%39 568,06
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%103,98
  • OMX Baltic0,09%271,91
  • OMX Riga−0,16%862,52
  • OMX Tallinn0,33%1 732,68
  • OMX Vilnius−0,22%1 064,37
  • S&P 500−0,07%6 035,53
  • DOW 30−0,03%43 285,7
  • Nasdaq −0,06%20 020,02
  • FTSE 1000,42%8 136,99
  • Nikkei 2251,12%39 568,06
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%103,98
  • 01.12.20, 16:00

Kes tegeleb praegu tööandja brändinguga, väljub kriisist võitjana

00:00
  • Kai MillerKai Miller
Kes tegeleb praegu tööandja brändinguga, väljub kriisist võitjana

Seekordses „Töö ja palgaˮ saates tuleb lähemalt juttu sellest, kas ja kui palju peaksid ettevõtted praegu tööandja brändingu tegevuste peale mõtlema. Kas see on investeering tulevikku või midagi, mille võib praegusel keerulisel ajal tagaplaanile jätta?


Külas on kaitseministeeriumi personaliosakonna juhataja Mailis Neppo ja tööandja brändingu agentuuri Instar tegevjuht Kersti Vannas. Neppo jagab, miks on ministeeriumile oluline brändinguga tegeleda ja millised konkreetsed tegevused on mainekujunduses ette võetud. Vannas räägib lähemalt ka globaalsetest trendidest ja sellest, milliseid samme tuleks kohe praegu tööandja brändingu rindel astuda.
Saadet juhib Äripäeva Personaliuudiste juht Kai Miller.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele