• OMX Baltic0,09%271,91
  • OMX Riga−0,16%862,52
  • OMX Tallinn0,33%1 732,68
  • OMX Vilnius−0,22%1 064,37
  • S&P 5000,04%6 042,4
  • DOW 300,07%43 329,42
  • Nasdaq 0,01%20 033,49
  • FTSE 1000,42%8 136,99
  • Nikkei 2251,12%39 568,06
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%103,98
  • OMX Baltic0,09%271,91
  • OMX Riga−0,16%862,52
  • OMX Tallinn0,33%1 732,68
  • OMX Vilnius−0,22%1 064,37
  • S&P 5000,04%6 042,4
  • DOW 300,07%43 329,42
  • Nasdaq 0,01%20 033,49
  • FTSE 1000,42%8 136,99
  • Nikkei 2251,12%39 568,06
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%103,98
  • 21.10.20, 10:30

Kuidas optimeerida kampaania tootmiskulusid?

00:00
  • Hando SinisaluHando Sinisalu
Kuidas optimeerida kampaania tootmiskulusid?

Reklaamiagentuuri La Ecwador loovjuht Taavi Lehari ja stuudiotiimi juht Elisa Aavik räägivad sellest, kuidas alates augustist asub ettevõte Pirital uues moodsas Loomevälja majas, kus on oma foto- ja helistuudio ning stuudioköök toiduklippide ja fotode tegemiseks.

Muutuvas maailmas muutuvad ka agentuuri teenused. Täna pakutakse teenuseid oma majas ise reklaami tegevatele meeskondadele. Ühe katuse all asuvad loov-, digi- ja loomeinimesed aitavad tekitada omavahelist sünergiat, mis aitab kaasa planeerimisele ja kulude kontrolli all hoidmisele.

Saadet juhib Hando Sinisalu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele