Seekordne saade "Eetris on turundusuudised" aitab selgitada, millal edastada sõnum sündmuse formaadis.
- Vahel tasub pressiteate saatmise asemel hoopis sündmus korraldada. Foto: Panthermedia
Saatest saab vastuse küsimustele, kas suvepäevad on üritusturundus, kuidas planeerida edukat üritust, millal pöörduda üritusturunduse agentuuri poole, kuidas kujuneb ürituse eelarve ja millal hakata üritust planeerima, milline peaks olema kutse ja mida teha, et üritus jääks meelde?
Saates on külas Eve Peeterson üritusturundusagentuurist Orangetime ja Tanel Lillepalu üritusturundusagentuurist Jolos.
Saatejuht on Uku Nurk.
Kuula saadet siit:
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Rahvusvahelise veebipõhise maaklerfirma Freedom24 analüütikud on välja selgitanud kümme ettevõtet, mille börsile minek (IPO) saab olema alanud aastal finantsmaastiku keskmes. Nende seas on nii tehisintellekti uuendajaid, digitaalse turvalisuse liidreid kui ka kiirmoehiiglasi, lisaks ettevõtteid, mis püüavad positsioneerida ennast mõnedes võtmekategooriates ja meelitada ligi kõige tähelepanelikumaid investoreid.