Idufirma alustamine tähendab ennast kümneks aastaks ette broneerimist, palju teadmatust, aga ka ootamatuid emotsionaalseid üllatusi.
- Kindlasti ei tasu olla start-upper lihtsalt sellepärast, et loodad raha saada, rääkis Riina Einberg, kes valiti hiljuti Startupijuhtide Klubi poolt aasta panustajaks. Foto: Raul Mee
Idufirmade juhid vastasid hommikuprogrammi rubriigi neljandas ja viimases osas küsimustele, mis paneb neil endil kogu selle asja juures silmad särama ning mida peaks üks tulevane idufirma juht enda käest küsima, enne kui selle teekonna ette võtab.
"Kõige parem soovitus, mida ma olen ise kuulnud, on see, et küsi endalt, kas sa saaksid jätta selle tegemata. Nii nagu sa ei saa jätta võib-olla ristsõna lõpuni lahendamata, sest see on lihtsalt nii huvitav. Siis tasub teha," vastas Boltile, Monesele ja Skypele hoogu andnud Riina Einberg.
Teemas selguse saamiseks aitasid kaasa Startupjuhtide Klubi liikmed Riina Einberg, Kristi Hakkaja, Priit Kaasik, Erki Lipre, Taavi Tamkivi ja Martin Villig. Kuula idurubriigi neljandat osa siit:
Idurubriigi kolmandas osa kõnelesime sellest, mis on peamised omadused, mis peaks ühel idufirma alustajal olemas olema. Seda saab kuulata siit:
Teises osas rääkisime, mis müüdid ja eksiarvamused seostuvad start-up-maailmaga ning kas idufirma peab kasumit tootma. Seda saab kuulata siit:
Esimeses osas rääkisime sellest, mis eristab idufirmat tavalisest alustavast ettevõttest ning mis rolli etendavad idufirmad Eesti majanduses. Seda saab kuulata siit:
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.