Soome pereettevõtte Dermosili esimesed kliendid olid haiglad, sest õrna toimega ning nahasõbralikud tooted olid esmalt mõeldud patsientidele. Arstide kiire vaimustumine toodetest on tänaseks teinud Dermosilist enam kui 400 tootega silmapaistva kosmeetikatootja.
- Gerda M. Adrik. Foto: Dermosil
Soome kosmeetikatööstustele seatud karmid regulatsioonid on säilitanud toodete nahasõbralikkuse ning lisaks on tootmisprotsessi fookuses tugevalt ka keskkonnasäästlikkus, mis on viinud mitme huvitava muudatuseni. Saate külaline on Gerda M. Adrik, saadet juhib Keit Ausner.
Kuula saadet siit:
Esialgu patsientidele mõeldud Dermosili tooted vallutavad kosmeetikaturgu
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ettevõtet ostes ja müües sõlmitakse siduv hinnakokkulepe alles üsna lõpus, kui on hinnatud firma väärtus ja tehtud hoolsusaudit ehk due diligence raport. Teinekord võib sellest selguda, et miljoniga kasumis ettevõte on hoopiski miljoniga kahjumis, räägiti saates.