Jaekaubanduse tehnoloogia ettevõtte StrongPoint Eesti haru juht Priit Peterson räägib saates, milliseid tehnoloogilisi uuendusi on kauplustes lähitulevikus oodata ning kuhu suunas ostleja kasutajakogemus liigub.
- Ettevõtte Strongpoint Eesti haru juhi Priit Petersoni sõnul on ühe aastaga toimunud üle viie aasta jagu arenguid. Foto: Mihkel Leis
Saates keskendutakse ostleja elu mugavamaks muutvatele uutele lahendustele, mille hulka kuuluvad näiteks iseteeninduskassad, nutikärud ja toidukapid. Olulisemad märksõnad on turvalisus, kiirus, kontaktivabadus ja automatiseeritus. Lisaks saame ülevaate, kuidas mõjus kaubandustehnoloogia valdkonnale 2020. aasta kriis.
Saadet juhib Mai Kroonmäe.
Kuula saadet siit:
Lähiajal on kauplustes oodata tehnoloogilisi uuendusi
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.