• OMX Baltic−0,58%307,57
  • OMX Riga−0,27%866,65
  • OMX Tallinn0,18%2 081,95
  • OMX Vilnius−0,5%1 203,95
  • S&P 500−0,01%5 911,69
  • DOW 300,13%42 270,07
  • Nasdaq −0,32%19 113,77
  • FTSE 100−0,09%8 764,24
  • Nikkei 225−1,3%37 470,67
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%90,13
  • OMX Baltic−0,58%307,57
  • OMX Riga−0,27%866,65
  • OMX Tallinn0,18%2 081,95
  • OMX Vilnius−0,5%1 203,95
  • S&P 500−0,01%5 911,69
  • DOW 300,13%42 270,07
  • Nasdaq −0,32%19 113,77
  • FTSE 100−0,09%8 764,24
  • Nikkei 225−1,3%37 470,67
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%90,13
  • 16.02.21, 14:00

Vallad võiksid julgemalt idufirmade pilootprojekte enda juurde meelitada

Äripäeva raadio rohetehnoloogia ja innovatsioonisaates "Cleantech" räägime sel korral innovatsioonist kohalikul tasandil ehk mida ja kuidas teha selle jaoks, et kohalikud omavalitsused oleksid valmis innovatsiooniga kaasa tulema.
Üks viis, kuidas soodustada innovaatilist mõtlemist Tallinnast ja Tartust kaugemale, võiks olla häkatonide korraldamine, seda ka siis kohalikul tasandil.
  • Üks viis, kuidas soodustada innovaatilist mõtlemist Tallinnast ja Tartust kaugemale, võiks olla häkatonide korraldamine, seda ka siis kohalikul tasandil.
  • Foto: Raul Mee
Mida kõike kohaliku omavalitsuse tasandil tehakse ja kuhu takerdub koostöö idufirmadega – kui takerdub –, seda avavad Lääne-Harju vallavalitsuse arendusnõunik Asso Nettan, Ida-Virumaa innovatsiooni- ja rohekogukonna eestvedaja Jana Budkovskaja ning Saaremaa vallavalitsuse keskkonnaosakonna juht Bert Holm.
Saatejuht on Mart Valner.
Kuula saadet siit:

Artikkel jätkub pärast reklaami

Vallad võiksid julgemalt idufirmade pilootprojekte enda juurde meelitada
00:00
Saadet toetavad Sunly OÜ ja MTÜ Cleantech ForEst.

Seotud lood

Artikkel jätkub pärast reklaami

Artikkel jätkub pärast reklaami

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tagasi Äripäeva esilehele