Reklaamifirma Milos Reklaami juhi Brit Mesipuu sõnul kasutavad ettevõtted sotsiaalmeedia platvorme ja suunamudijaid enda toodete turundamises aina enam, kuid puudu jääb organiseeritusest.

- Sotsiaalmeedia platvormide kasutamine peab Brit Mesipuu sõnul olema organiseeritud.
- Foto: Scanpix/Zeus
Mesipuu tõi näiteks, et kuigi kolmandik ettevõtteid on kasutanud oma teenuste reklaamimiseks suunamudijate teenuseid, ei ole 40 protsenti ettevõtjatest teenusega rahule jäänud. Mesipuu andis soovitusi, millist influencer'it valida ja kuidas koostöö suunamudijaga soovitud tulemusi tooks. Lisaks rääkis Mesipuu, millistel puhkudel üht või teist sotsiaalmeedia platvormi kasutada, et jõuda õige sihtrühmani.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
11% intressimäär ja kord kvartalis väljamakse: võlakirju saab märkida kuni 22. maini
Eesti üks suuremaid kinnisvaraarendajaid Invego pakub investoritele võimalust osaleda Läti kinnisvaraturu tõusulaines. 11% aastase intressimääraga võlakirjade emissiooniga kaasatakse vahendeid kiiresti arenevate Riia ja selle lähiümbruse elamuarendusprojektide finantseerimiseks. Kogenud meeskonna, strateegiliselt valitud asukohtade ja tõestatud ärimudeliga loob Invego väärtust nii kodude ostjatele kui investoritele.