Reklaamifirma Milos Reklaami juhi Brit Mesipuu sõnul kasutavad ettevõtted sotsiaalmeedia platvorme ja suunamudijaid enda toodete turundamises aina enam, kuid puudu jääb organiseeritusest.

- Sotsiaalmeedia platvormide kasutamine peab Brit Mesipuu sõnul olema organiseeritud. Foto: Scanpix/Zeus
Mesipuu tõi näiteks, et kuigi kolmandik ettevõtteid on kasutanud oma teenuste reklaamimiseks suunamudijate teenuseid, ei ole 40 protsenti ettevõtjatest teenusega rahule jäänud. Mesipuu andis soovitusi, millist influencer'it valida ja kuidas koostöö suunamudijaga soovitud tulemusi tooks. Lisaks rääkis Mesipuu, millistel puhkudel üht või teist sotsiaalmeedia platvormi kasutada, et jõuda õige sihtrühmani.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ehkki seespool toimuv on tähtis, ei tähenda see seda, et välimuse eest hoolitsemine kuidagi teisejärgulisem oleks. Võime rääkida mida tahes, kuid tõsi on see, et juba tööle kandideerides kujuneb meist esimene mulje juba ruumi sisenedes, mitte alles siis, kui suu vestluseks avaneb.