Alustav ettevõtja ei peaks lootma üksnes sotsiaalmeedia reklaamile, vaid kohe otsima Amazoni kaudu suuremat tulu, rääkis saates "Lavajutud" Amazoni ekspert ja perefirma juht Mirko Miilits.
- Konverents "Sekretäride päev 2018" Swissotelis. Foto: Raul Mee
„Kõige suurem ämber Amazoniga seotult oli tegelikult see, et me oleks pidanud alustama sellega kohe,“ sõnas uutmoodi kiikhobuseid tootva Kiigesellide juht Mirko Miilits.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.