Milline on e-poe loomiseks ja haldamiseks ettenähtud eelarve, kas e-kauplejal on piisavalt võimekust tegeleda tootekirjelduste ja piltidega ning kuidas teha e-pood klientidele nähtavaks, on vaid vähesed küsimustest, mis tuleks enne e-poe loomist läbi mõelda, selgub Äripäeva raadio saates "Alustava ettevõtja A&O".
- Shoprolleri kaasasutaja Kaarel Põldma hinnangul ei ole mõtet kohe kõiki võimalikke lisalahendusi e-poele integreerida. Foto: Panthermedia
Saates kuuleb nõuandeid ja soovitusi, kuidas ehitada üles kasumlik e-pood — millele fookus suunata ja milliseid vigu vältida. Oma teadmisi jagab saates pilvepõhise e-poe platvormi Shoproller kaasasutaja Kaarel Põldma.
Kaarel Põldma võrdleb e-poe loomist tomatikasvatamisega. "Kui panete seemne mulda, siis homme ju tomatit veel ei saa, selleks läheb ikka mitu kuud aega. Samamoodi on ka e-poe puhul, et kui tegemist on uue e-poega, siis kliendid ei oska kohe sinna tulla." Üheks lihtsalt põhjuseks on Põldma sõnul see, et domeen ei ole veel kõigile tuttav, tuleks lihtsalt natuke aega anda ja e-poe tutvustamiseks kasutada muu hulgas erinevaid foorumeid ja tasuta kanaleid.
Saate jooksul räägime e-poe ülesehitusest, selle turundusest, disainist, tootekirjeldustest, kategoriseerimisest, trendidest ja paljust muust.
Saadet juhib Mai Kroonmäe.
Kuula saadet siit:
Eksperdi soovitused, kuidas luua mühinal müüv e-pood
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Rahvusvahelise veebipõhise maaklerfirma Freedom24 analüütikud on välja selgitanud kümme ettevõtet, mille börsile minek (IPO) saab olema alanud aastal finantsmaastiku keskmes. Nende seas on nii tehisintellekti uuendajaid, digitaalse turvalisuse liidreid kui ka kiirmoehiiglasi, lisaks ettevõtteid, mis püüavad positsioneerida ennast mõnedes võtmekategooriates ja meelitada ligi kõige tähelepanelikumaid investoreid.