Milline on e-poe loomiseks ja haldamiseks ettenähtud eelarve, kas e-kauplejal on piisavalt võimekust tegeleda tootekirjelduste ja piltidega ning kuidas teha e-pood klientidele nähtavaks, on vaid vähesed küsimustest, mis tuleks enne e-poe loomist läbi mõelda, selgub Äripäeva raadio saates "Alustava ettevõtja A&O".
- Shoprolleri kaasasutaja Kaarel Põldma hinnangul ei ole mõtet kohe kõiki võimalikke lisalahendusi e-poele integreerida. Foto: Panthermedia
Saates kuuleb nõuandeid ja soovitusi, kuidas ehitada üles kasumlik e-pood — millele fookus suunata ja milliseid vigu vältida. Oma teadmisi jagab saates pilvepõhise e-poe platvormi Shoproller kaasasutaja Kaarel Põldma.
Kaarel Põldma võrdleb e-poe loomist tomatikasvatamisega. "Kui panete seemne mulda, siis homme ju tomatit veel ei saa, selleks läheb ikka mitu kuud aega. Samamoodi on ka e-poe puhul, et kui tegemist on uue e-poega, siis kliendid ei oska kohe sinna tulla." Üheks lihtsalt põhjuseks on Põldma sõnul see, et domeen ei ole veel kõigile tuttav, tuleks lihtsalt natuke aega anda ja e-poe tutvustamiseks kasutada muu hulgas erinevaid foorumeid ja tasuta kanaleid.
Saate jooksul räägime e-poe ülesehitusest, selle turundusest, disainist, tootekirjeldustest, kategoriseerimisest, trendidest ja paljust muust.
Saadet juhib Mai Kroonmäe.
Kuula saadet siit:
Eksperdi soovitused, kuidas luua mühinal müüv e-pood
Seotud lood
Arvutipargi renditeenus on mugav, säästlik ja (tuleviku)kindel. Green IT tegevjuht Asko Pukk usub, et ettevõtete äriline fookus peab alati olema enda põhitegevusel, sektoril, mida teatakse peensusteni, et olla konkurentidest paremad – just selleks vajaliku aja ja raha renditeenus vabastab.