Milline on e-poe loomiseks ja haldamiseks ettenähtud eelarve, kas e-kauplejal on piisavalt võimekust tegeleda tootekirjelduste ja piltidega ning kuidas teha e-pood klientidele nähtavaks, on vaid vähesed küsimustest, mis tuleks enne e-poe loomist läbi mõelda, selgub Äripäeva raadio saates "Alustava ettevõtja A&O".

- Shoprolleri kaasasutaja Kaarel Põldma hinnangul ei ole mõtet kohe kõiki võimalikke lisalahendusi e-poele integreerida.
- Foto: Panthermedia
Saates kuuleb nõuandeid ja soovitusi, kuidas ehitada üles kasumlik e-pood — millele fookus suunata ja milliseid vigu vältida. Oma teadmisi jagab saates pilvepõhise e-poe platvormi Shoproller kaasasutaja Kaarel Põldma.
Kaarel Põldma võrdleb e-poe loomist tomatikasvatamisega. "Kui panete seemne mulda, siis homme ju tomatit veel ei saa, selleks läheb ikka mitu kuud aega. Samamoodi on ka e-poe puhul, et kui tegemist on uue e-poega, siis kliendid ei oska kohe sinna tulla." Üheks lihtsalt põhjuseks on Põldma sõnul see, et domeen ei ole veel kõigile tuttav, tuleks lihtsalt natuke aega anda ja e-poe tutvustamiseks kasutada muu hulgas erinevaid foorumeid ja tasuta kanaleid.
Saate jooksul räägime e-poe ülesehitusest, selle turundusest, disainist, tootekirjeldustest, kategoriseerimisest, trendidest ja paljust muust.
Saadet juhib Mai Kroonmäe.
Kuula saadet siit:
Eksperdi soovitused, kuidas luua mühinal müüv e-pood
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!