Venemaa poolt riigistatud lääne liisingufirmadele kuuluvad lennukid jäävad lennundussanktsioonide tõttu korrektselt hooldamata, mistõttu on kahju neile juba tekkimas ning sisuliselt võib nad maha kanda, sest raske oleks pärast sanktsioonide lõppemist neile lennukitele soovijaid leida, rääkis Magnetic MRO tegevjuht Risto Mäeots saates „Triniti eetris“.
- Venemaa ei saa riigistatud lennukeid sanktsioonide tõttu korrektselt hooldada, mistõttu on suur risk, et need muutuvad vanarauaks, rääkis Triniti vandeadvokaat Ain Kalme. Foto: Andres Haabu
Täna kehtivate lennundussanktsioonide järgi ei tohi Venemaale saata lennukite varuosi ega pakkuda kindlustust ja hooldust. Samuti on Venemaa õhuruum suletud lääne lennukitele ja vastupidi.
Räägime saates sellest, kuidas mõjutavad Venemaale suunatud sanktsioonid lennundusäri Eestis ja kogu ülejäänud maailmas. Uurime, milliseid mõjusid on tunda saanud lennukihooldusettevõte Magnetic MRO, kuidas päevapealt sidemete katkestamine praktikas välja nägi ja kuidas on ettevõte olukorraga kohanenud.
Saatekülalised analüüsivad mõjusid turismisektorile ja ennustavad, milliseid huvitavaid lennunudusega seotud juriidilisi vaidlusi on sanktsioonide tõttu peagi tulemas. Samuti räägivad külalised lennukite hooldamise olulisusest ning sellest, kas Venemaa riigistatud lennukid tuleb nüüd maha kanda ja miljardid „korstnasse kirjutada“.
Külas on Magnetic MRO tegevjuht Risto Mäeots ja Triniti vandeadvokaat Ain Kalme. Saadet juhtis Gregor Alaküla.
Kuula saadet siit:
Magnetic MRO juht: Venemaale jäänud lennukid võib maha kanda
Seotud lood
Lennukihooldusfirma Magnetic MRO ei saa sanktsioonide tõttu enam Vene lennufirmasid teenindada, kuid ettevõtte tegevjuht Risto Mäeots näeb, et Venemaale kehtestatud lennukite liisimist keelav sanktsioon toob hooldajale peagi tööd juurde.
Venemaale kehtestatud sanktsioonide tõttu on ka sellessamas riigis toodetud lennukid üsna pea lennukõlbmatud, kirjutab lennukihooldusfirma Magnetic MRO tegevjuht Risto Mäeots.
Lennukihooldusfirma Magnetic MRO projektijuht Pärtel-Peeter Kruuv rääkis, et ettevõte siseneb lennukite tualettide tootmise ja sisustamise turule. Samal ajal peab Mangnetic MRO hooldusangaaride laiendamise plaani, kuna klientide ootejärjekord ulatub juba üheksa kuuni.
Venemaa peatab osad rahvusvahelised lennud, et takistada välismaa rendifirmadel lennukite tagasivõtmist, kirjutab Bloomberg.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.