Baltika juhatuse esimehe Flavio Perini eesmärk on, et viie aasta pärast tuleks pool ettevõtte müügist Balti riikidest ja ülejäänud 50% kaugematest Ida-Euroopa riikidest. Hetkel valmistab Perini ette Baltika juunis toimuvat nimevahetust ja uue e-poe avamist suvel.
- Baltika Grupi uuel juhil Flavio Perinil on suured plaanid. Foto: Liis Treimann
Perini rääkis Äripäeva raadio hommikuprogrammis, miks ei ole Baltika käesoleva ja eelmise aasta esimese kvartali tulemused võrreldavad ja kuidas on kolm uut Ivo Nikkolo poodi käima läinud. Samuti selgitas ta, milline on Baltika uus nägu ja millised on ettevõtte eelised konkurentide ees. Perini rääkis ka, miks ei teinud ta vana Baltika totaalse muutmise asemel lihtsalt uut ettevõtet ja brändi.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Baltika suutis esimeses kvartalis puhaskahjumit tänu kulude kokkuhoiule vähendada. Samas langes ka ettevõtte käive, selgub börsiteatest.
Äripäeva raadio sisuturundussaade on pühendatud väikeettevõtete konverents-messile Südi 2025, kus jagavad kogemuslugusid väikeettevõtjad. Suurfirmade esindajad annavad nõu finantseerimise, energia-, IT-, tervise- ja personaliküsimustes.