Ettevõtjana satud tihti olukorda, kus sul pole enam tagasiteed ja pead üksinda langetama ebameeldivaid otsuseid, rääkis pesudisainer ja -tootja Kriss Soonik-Käärmann Äripäeva raadiosaates "Edukad naised".

- Moelooja Kriss Soonik-Käärmann. Foto: Andras Kralla/Äripäev
"Ettevõtja elu on päris üksik. Sa kogud enda ümber super inimesed ja hea tiimi ning teed kõik, et äri edeneks, aga lõpuks teed ise kõik oma otsused," jagas Soonik-Käärmann.
Käärmann-Soonik lausus, et introverdist ettevõtjana on tema jaoks kõige keerulisem ennast kookonist välja rebida, et rääkida oma brändist. "Ma arvan, et paljud ettevõtjad istuksid parema meelega kontori nurgas ja mõtleksid oma mõtteid," jagas ta ja lisas: "Ka mina pole nii ekstravertne, kui võiks tunduda."
Lisaks rääkis Soonik-Käärmann, kuidas tal õnnestus saada jalg ukse vahele Suurbritannia pesutootmises ning luua seejärel oma bränd. Lisaks jutustas ta, et koroona-aastad on olnud pesutootmises pigem hea aeg, ehkki ettevõtted Kinoos Invest ja CraftCats olid möödunud aastal kahjumis. Samuti jagas ta, miks pole ettevõtjana investeerinud aktsiatesse ega kinnisvarasse.
Kriss Soonik-Käärmanni aus pihtimus: ettevõtja elu on üksildane ja raske
Niisamuti rääkis Londonis elav ettevõtja, kuidas tal on õnnestunud ühildada töö- ja pereelu ning mitte tunda süümepiinu, sest temast ei saa täiuslikku koduperenaist. Kõigele lisaks rääkis ta, mil viisil mõjutas teda abikaasa ja TransferWise'i asutaja Kristo Käärmanni suhtes algatatud uurimine.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!